sobota, 5 października 2013

What's up?

Na początku chciałam Was przeprosić za to, że rzadziej piszę, ale w tygodniu ciężko znaleźć czas. Postaram się poprawić, a co mogę obiecać na 100% to nowe notki co weekend!
Krótkie streszczenie zeszłego tygodnia- crazy time.
Host dad pojechał do NYC kręcić kolejne odcinki serialu, więc ja zostałam w domu z host mum i dziećmi. Czas, kiedy on podróżuje jest zwariowany i czasami nawet stresujący dla wszystkich, a jakby tego było mało dopadła mnie choroba. No nie mniej jednak, zaopatrzyłam się w wielkie opakowanie aspiryny i przeżyłam ten tydzień. Co więcej, powiem Wam, że było naprawdę fajnie.
W któryś dzień, musiałam podjechać do szkoły młodego. Zaparkowałam więc samochód na parkingu, poszłam załatwić to co miałam do załatwienia. W drodze powrotnej rzuciłam przelotnie okiem na parking, a to co zobaczyłam, wywołało na moich ustach mały uśmieszek, mianowicie:
Polak musi się wyróżniać! hehe

Próbowałam już wielu nowych rzeczy. Jedną z nich było upieczenie tradycyjnego Apple Pie. Wyszedł pyszny z czego jestem bardzo dumna!

Odkrywam nowe talenty np. umiejętność pakowania prezentów - odziedziczona z pewnością po mamusi:)

Tak dla przypomnienia, mamy już październik, a to znaczy, że zbliża się Halloween! Co prawda, jeszcze cały miesiąc przed nami, ale w sklepach można już poczuć Halloween'owy klimacik:
dla dzieci....


i klimatyczne pidżamki dla dorosłych;p

...w moim pokoju także już widać oznaki 31st October...

Jeżeli chodzi o dzisiejszy wieczór, to spędziłam czas w sposób bardzo amerykański. Z okazji nadchodzącego Halloween stworzyłam swoje pierwsze CRAZY PUMPKINS! Duzo zabawy i mnóstwo śmiechu z hostami.







Za zakończenie pochwalę się Wam prezentami, które dostałam od mojej host rodzinki:
Money Tree;p na szczęście

....i moją pierwszą piłkę do futball'u amerykańskiego z logiem Syracuse University

Mam też kilka ciekawych informacji, ale jeszcze Wam o nich nie powiem;p be patient!
Teraz idę spać. Trzymacie się!
Pa:*

3 komentarze:

  1. Fajnie, bardzo kreaktywnie ;) Możesz wysłać mi link lub przepis na to ciacho :D Chetnie wypróbuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetny blog! Zazdroszczę udanego matcha w USA! Dodaję Ciebie do mojej listy obserwowanych/czytanych:)

    OdpowiedzUsuń