piątek, 1 listopada 2013

Halloween

Pierwsze, prawdziwie amerykańskie Halloween w życiu już za mną! Z tej okazji doświadczyłam wiele tradycyjnych rzeczy związanych z tym okresem w USA. Przede wszystkim, mogłam stworzyć swoje własne, straszne Halloween'owe dynie. Jadłam paskudnie słodkie słodycze zwane CANDY CORN.
Co więcej, piłam pyszną kawę ze Sturbucks'a z limitowanej Halloween'owej edycj - Pumpkin Spice Latte.
Miałam okazję poczuć się jak dziecko, chodząc przebrana za Pipi Lansztrung i bawiąc się w słynne Trick or Treat z dzieciakami.
No i przede wszystkim, byłam na typowej Halloween'owej imprezie Universyteckiej! Co więcej, moje życie tutaj jest nadal mega zwariowane, a biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia moge powiedzieć, że teraz nawet bardziej niż dotychczas było - ale o tym kiedy indziej (cierpliwości!). Poki co, szykuję się na jutrzejszą imprezę urodzinową młodego i wyjazd do Bostonu - To już w niedzielę! Do zobaczenia. Bye:*

3 komentarze:

  1. To Twoja rodzinka? Wyglądają super!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż z ciekawości przejrzałam bazę filmweb :D
    tadaaaa... to Twój host Dad? http://www.filmweb.pl/person/Jim+True+Frost-137645#
    ogólnie zazdroszczę że jesteś już w USA :)))

    OdpowiedzUsuń