wtorek, 6 sierpnia 2013

Just a few words about myself...

Hello everyone!
Tutaj Ann. W tym roku skończyłam szkołę i teraz obecnie mam najdłuższe wakacje w swoim życiu.
Zero książek, zero nauki, tylko czas spędzany w gronie najlepszych przyjaciół.
Nie mniej jednak, już niedługo wszystko to się zmieni!!!
We wrześniu, wyjeżdżam jako AU PAIR na drugi koniec świata aby spełnić swoje marzenia. 
Właściwie bardziej adekwatnym sformułowaniem byłoby ,,próbować spełnić swoje marzenia'',
bo przecież wszystko może się zdarzyć, no ale nie ma to jak optymistyczne nastawienie.
Wracając do tematu, mówiąc ,,drugi koniec świata'' mam na myśli USA.
Blog ten będzie pewnego rodzaju pamiętnikiem, w którym będę opisywać moje życie za oceanem 
i zmagania z nim związane, a także moje własne spostrzeżenia dotyczące Ameryki.
Zaczynam już wkrótce!
Be right back!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz