niedziela, 22 września 2013

2 weeks in the USA

Tak moi kochani.. to już dwa tygodnie odkąd jestem w USA. Czas leci jak szalony. 
Zdążyłam się przestawić na amerykańską strefę czasową, staram się prowadzić zdrowy tryb życia - na ile to możliwe w USA, biegam wieczorami i poznaję ile tylko mogę, aby przeżyć ten rok jak najlepiej.  Co więcej, odliczam czas do egzaminu i uczę się słówek - to wszystko tak ogółem.
W piątek wybrałam się na długi spacer z moją małą dwulatką w taka okolice:

Jeśli chodzi o detale, to wczoraj byłam z dziećmi na basenie w budynku który nazywa się YMCA ( to tłumaczy, dlaczego na wczorajszą piosenkę wybrałam właśnie YMCA!)
Potem miałam wolne, więc wybrałam się z Niemką na pyszny deserek - właśnie widać jak zdrowo się odżywiam haha

Niemka wraca do domu już we wtorek i będę spisana tylko na siebie :( No ale do odważnych świat należy.
Tak poza tym to dzisiaj dzień luźny i leniuchowanie, a teraz właśnie wybieramy się gdzieś na miasto.
Trzymajcie się cieplutko.
Bye :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz