wtorek, 24 września 2013

Nostalgia??? - No thanks!

Jak już Wam wcześniej wspominałam, dzisiaj rano Niemka- która spędził tu ostatni rok- wróciła do domu. To znaczy, że ja zostałam całkiem sama na stanowisku. 
Czy się boję? Nie, bo nie ma czego :) To raczej moje podopieczne ,,maluchy'' bardziej się boją mnie niż ja ich hehe. Czeka ich wiele zmian w najbliższym czasie i to może być troszkę stresujące, ale damy radę. Jestem pozytywnie nastawiona. Myślę, że ten tydzień będzie najtrudniejszy dla nas wszystkich, ale potem będzie tylko łatwiej.
Wraz z wyjazdem mojej poprzedniczki dopadła mnie nostalgia... pierwsza, odkąd postawiłam nogę na tym kontynencie. 
Nie jest to homesick, tylko po prostu czas rozmyśleń nad tym rokiem, nad tym co może się wydarzyć i nad tym co mnie ominie w Polsce. 
No cóż, jedno jest pewne... przez ten rok wiele się wydarzy i wiele się zmieni, a przede wszystkim ja się zmienię, bo to jest nieuniknione. 
Z nowości to powiem Wam, że mój host dad gra w nowym serialu który zwie się  ,,HOSTAGES".

Tymczasem, idę spać.
Trzymajcie się :*
PS. Nowe punkty w zakładce America - let's see

2 komentarze:

  1. Powodzenia ! :) Pewnie, nie ma sie czego bać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow hd gra w filmie wow super nawet przystojny hehe

    OdpowiedzUsuń